Hej Parwiz Husk at lægge din tidsplan ind her på bloggen og skrive lidt om hvilke tanker du har gjort dig da du udarbejdede den. Jeg glæder mig til at se hvad du får lavet fremover. MVH Birgitte
Hej Parwiz. Jeg kan stadig ikke se den - og faktisk kan jeg kun se dette ene indlæg.... hvilket bekymrer mig meget. Husk at udgive dine indlæg når du har skrevet dem - ellers kan du ikke få feedback. MVH Birgitte
Hej Parwiz
SvarSletHusk at lægge din tidsplan ind her på bloggen og skrive lidt om hvilke tanker du har gjort dig da du udarbejdede den. Jeg glæder mig til at se hvad du får lavet fremover.
MVH Birgitte
hej Birgitte
SvarSletjeg har lagt tidsplannen her ind, men jeg forstå ikke hvorfor du ikke kan se den
Hej Parwiz.
SvarSletJeg kan stadig ikke se den - og faktisk kan jeg kun se dette ene indlæg.... hvilket bekymrer mig meget. Husk at udgive dine indlæg når du har skrevet dem - ellers kan du ikke få feedback.
MVH Birgitte